Oficialus pranešimas dėl publikuoto straipsnio Delfi portale „Iš skalbyklę nuvertusio vaiko mamos pareikalavo pinigų“

 

 

Oficialus pranešimas dėl publikuoto straipsnio Delfi portale Iš skalbyklę nuvertusio vaiko mamos pareikalavo pinigų

2016 09 29

Dėl nuvirtusios skalbyklės prekybos tinklo „Avitela“ parduotuvėje.

 

Esame susirūpinę dėl susidariusios situacijos. Š. m. rugsėjo devintą dieną buvo užfiksuotas įvykis, kai be priežiūros paliktas vaikas parduotuvėje nuvertė skalbyklę nuo eksponavimo pakylos. Susidarius nestandartinei situacijai, parduotuvės vedėja sprendimus priėmė remdamasi emocijomis. Išsiaiškinę įvykio aplinkybes ir siekdami, jog ateityje nei klientai, nei darbuotojai nepatirtų panašaus sukrėtimo, ruošiame nestandartinių situacijų sprendimo rekomendacijas.

Dirbant prekybos sferoje, siekiame aukščiausio klientų aptarnavimo. Regiono vadovė Vaida Kučinskienė susisiekė su kliente ir pranešė, kad nei „Avitela“, nei draudimo bendrovė padengti nuostolių nereikalaus.

Nors klientė pareiškė, kad įmonei pretenzijų taip pat neturi, tačiau yra fomuojama komisija, kuri atliks išsamią prekių eksponavimo analizę ir, remdamasi išvadomis, atliks prekių eksponavimo korekcijas, leisiančias dar patogiau ir saugiau klientams susipažinti su prekėmis bei išbandyti jų funkcijas. Taip pat planuojame pagerinti klientų informavimo sistemą, kuri kaskart primintų tėvams, jog lankantis parduotuvėje mažamečiai vaikai neturėtų būti palikti be priežiūros.

 

Dėkojame Delfi komentatoriams už aktyvų dalyvavimą ir konstruktyvias pastabas.

 

Prekybos tinklo „Avitela“ komercijos vadovė                                                Eglė Boumezbeur