Koks turėtų būti jūsų kompiuterio pajėgumas norint sklandžiai paleisti „Diablo III“?


May 14, 2012

Užbėgdami už akių ilgai lauktam „Diablo III“ pasirodymui sumanėme išsiaiškinti, koks turėtų būti jūsų kompiuterio pajėgumas norint sklandžiai paleisti „Diablo III“?

Tarp kompanijos „Blizzard“ sukurtų žaidimų didžiausia sėkme dalijasi intelektualinės nuosavybės trejetukas: „Warcraft“, „Starcraft“ ir „Diablo“. „Warcraft“ pasaulis buvo nuosekliai tobulinamas metų metus, „Starcraft“ neseniai susilaukė pelnytos sėkmės, na, o „Diablo“ paskutinė ekspansija prasidėjo seniau nei prieš 10 metų. „Diablo II: Lord Of Destruction“ nuo parduotuvių lentynų imtas šluoti dar 2001-aisiais.

Kaip ir kiti kompanijos žaidimai, taip ir šis daugiau nei dešimtmetį išlaikė didoką žaidėjų duomenų bazę. Pernai nustebau, radęs savo sūnų bežaidžiant „Diablo II“ internete. Žaidimą aptiko jo draugai, ir jis tarp jų paskleidė kažkokį virusą, prarijusį skausmingai didelį kiekį jų gyvybių, taip pat ir mano. Atrodo, laikas, prasta raiška, pasenusi grafika nesiderino su didingu žaidimu.

Laimei, tęsinys jau beveik pasirodė – be visų šių erzinančių apribojimų. „Blizzard“ pagaliau paruošė „Diablo III“, kurio pasirodymas numatytas 2012-ųjų gegužės 15 d.

Iš pradžių nusiteikęs įvertinti „Diablo III“ buvau šiek tiek skeptiškas. Esu užsigrūdinęs žaidėjas su rafinuotais lūkesčiais, ir daugybė prieš dešimt metų žavėjusių žaidimų manęs nebedomina. Jaudinausi, kad izometrinio vaizdo vaidmenų žaidimas, kur reikia vis spaudyti pelės klavišus, manęs nežavės kaip senais laikais, ir išties – iš pradžių žaidimas man pasirodė nuobodokas. Tačiau, kai pakilus lygiais įgijau vis daugiau galių, net nepastebėjau, kaip laikas tirpte ištirpo. Paaiškėjo, kad geresnių elementų, gebėjimų ir aukso naujuosiuose atsitiktiniuose požemiuose paieškoms negali būti per senas.

Tiesą sakant, „Diablo III“ taip primena pirmtaką, kad pasijutau tarsi grįžęs ten, kur ir kažkada buvau baigęs žaidimą. Žinoma, beveik viskas pasikeitė ir ištobulėjo: yra naujos klasės, veikėjų dialogai turtingesni ir reikšmingesni, pridėta elementų gamyba, o grafika fantastiška. Vis dėl to iš esmės tai yra tas pats gerai žinomas ir daugelio mėgiamas „Diablo“. 

Kalbant apie grafiką, „Diablo“ nuo amimuoto, nerealistiško „Warcraft“ ir „Starcraft“ stiliaus gerokai skiriasi realistiškumu. Kaip ir pirmtakų, izometrinis vaizdas lieka užfiksuotas, o priartinimo rinktis negalima.

Atrodo, galima daryti prielaidą, kad „Diablo III“ sulauks milžiniškos komercinės sėkmės. Avitelos parduotuvės lentynose „Diablo III“ pasirodys jau rytoj. 

Lieka klausimas, ar jūsų aparatinė įranga jį palaikys? Išsiaiškinkime.

Yra šeši reguliuojami grafikos kokybės nustatymai: tekstūrų kokybės, šešėlių kokybės, fizinės aparatūros, žemės elementų detalumo, glodinimo ir sumažintos grafikos parinktys.

Tiesą pasakius, vienintelis dalykas, kurį galėtumėte pastebėti, junginėdami nustatymus atgal ir vėl į priekį – šešėlių stoka esant žemiems nustatymams.

Vis dėlto atidžiau pažiūrėjus galima pamatyti žemės elementų skirtumą. Be to, yra elementų, kurių negalima užfiksuoti ekrano vaizde – pvz., geresnių fizinės aparatūros nustatymų poveikio.

Išdava tokia, kad jeigu jūsų grafika nesiekia aukštumų, „Diablo III“ atveju daug neprarasite ir pasirinkę minimalius žaidimo nustatymus.

„Diablo III“ galite nuo rytojaus (2012.05.15)  įsigyti visose Avitelos parduotuvėse ir www.avitela.lt

© 2012, AVITELA. All rights reserved.





Panašūs straipsniai